
Mnoho obchodníkov sa snaží prispôsobiť súčasnej dobe a zároveň uľahčiť nakupovanie svojim zákazníkom. Inak na to nie je ani Lidl, ktorý ponúka vlastnú aplikáciu. Aké sú jej benefity a čo človek získa nainštalovaním Lidl aplikácie?
Každý, kto rád nakupuje v obchodnom reťazci Lidl, môže svoje nakupovanie obohatiť. Stačí vlastniť smartfón a nainštalovať si doň Lidl plus aplikáciu. Vďaka nej zákazník nemusí čakať na papierové letáky, všetky zľavy aj bonusy bude mať v digitalizovanej podobe v jednom zariadení.
Prostredníctvom Lidl aplikácie je človek zároveň súčasťou vernostného programu. Nájde v nej pravidelné zľavy a kupóny na rôznorodý tovar. V ponuke služby sú aj zľavy v iných obchodoch – partneroch reťazca Lidl. Ako si stiahnuť Lidl aplikáciu do mobilu a aké výhody tým získa?
Lidl plus aplikácia – prihlásenie
Ak chce zákazník využívať výhody, najskôr si musí stiahnuť aplikáciu a prihlásiť sa. Prihlásenie Lidl plus aplikácie je jednoduché a rýchle. Človek musí zadať svoje osobné údaje a postupovať podľa pokynov:
- vybrať si svoju obľúbenú predajňu
- zadať meno
- potvrdiť prihlásenie pomocou overovacej SMS
- zadať súhlas so spracovaním osobných údajov
Keď už človek zvládol stiahnutie Lidl aplikácie do mobilu a prihlásenie, môže preskúmať, ako funguje. Svoje údaje môže spätne zmeniť v nastaveniach. Nájde ich v dolnom menu pod ikonou „Viac“ a potom „Profil“. Tam nájde svoj tzv. Lidl účet, kde svoje údaje nielen vidí, ale môže ich aj upravovať.
Záväzné nie je ani označenie svojej obľúbenej predajne. Tú si môže tiež kedykoľvek zmeniť v nastaveniach v sekcii „Moja predajňa“. Novú predajňu stačí zadať do vyhľadávacieho poľa a označiť ju. Samozrejme, nechýba ani možnosť ostatných nastavení, ako krajina a jazyk, či nastavenie upozornení.
Ak si používateľ nastaví na telefóne upozornenia, na telefón mu prídu pravidelne oznámenia o nových akciách, zľavách či súťažiach.
Lidl aplikácia – výhody
V aplikácii má zákazník rovnako svoju Lidl kartu, ku ktorej dostane prístup jednoduchým klikom. Stačí nájsť tzv. plávajúce modré tlačidlo, ktoré v sebe ukrýva QR kód. Tým sa stačí preukázať pri pokladni, kód zamestnanec oskenuje a je to.
Lidla aplikácia a jej výhody:
- zľavy, ktoré zákazník získa po naskenovaní karty
- kupóny, ktoré získa v špeciálnych ponukách (Stierací žreb, Ruleta, Darčekobranie)
- online leták
- výhody u partnerov
- sumár a prehľad nákupu
- vyhľadávač predajní
Lidl pravidelne ponúka vyššie spomenuté výhody. Napríklad Stierací žreb získa každý, kto pri nákupe naskenuje svoju digitálnu kartu. Žreb v digitálnej podobe môže zotrieť a získať nový akciový kupón.
Zaujímavou výhodou Lidl aplikácie sú zľavy v iných, partnerských obchodoch. Ich zoznam môže človek nájsť na webe obchodného reťazca, nachádza sa tam napríklad obchod so športovými potrebami, lekáreň, stránka s ubytovaním aj poisťovňa.
Lidl plus aplikáciu je možné používaj aj v zahraničí, je však potrebné zmeniť určité nastavenia. Používateľ by mal v nastaveniach zmeniť krajinu a jazyk, taktiež treba potvrdiť podmienky používania, ktoré v danej krajine platia.
Sumár a prehľad nákupu
Po prihlásení do Lidl aplikácie môže zákazník využívať sumár a prehľad svojho nákupu. Čo to znamená? Človek má jednoducho zachovaný doklad zo svojho nákupu. Ten môže využívať napríklad aj pri výmene tovaru alebo pri jeho reklamácii. Dá sa zdieľať ako obrázok či vyznačiť hviezdičkou pre lepšie rozpoznanie od ostatných dokladov v Lidl aplikácii.
Prehľad nákupu používateľ vidí svoje financie, ktoré vynaložil pri nakupovaní v Lidli. Uvidí v ňom nie len sumu, ktorú utratil, ale aj koľko peňazí ušetril použitím zliav a kupónov. Prehľad získa každý automaticky po každom svojom nákupe. To pomáha pri tom, ako efektívnejšie šetriť.
Ak chce byť niekto viac aktívny, môže sa zapojiť do Darčekobrania. Po stlačení tlačidla „Štart“ na úvodnej obrazovke aplikácie sa zobrazí panel s cieľmi, ktoré môže zákazník dosiahnuť.
S každým nákupom, pri ktorom naskenuje svoju digitálnu kartu Lidl Plus, sa približuje k dosiahnutiu jedného zo stanovených cieľov. Po úspešnom dosiahnutí cieľa bude odmenený kupónom, ktorý bude dostupný v aplikácii. Môže ho využiť tak, ako akýkoľvek iný kupón. Samozrejme, v predajni si ho musí aktivovať.
Lidl aplikácia recenzie
Aplikácia je dostupná pre oba operačné systémy, Android aj IOS. Ľudia ju jednoducho nájdu vo svojom „mobilnom obchode“. Tí, ktorí Lidl aplikáciu používajú, sa podelili o svoje skúsenosti. Kým v Google store je recenzií málo a mnoho ľudí sa sťažuje predovšetkým na to, že Lidl aplikácia nefunguje, v Apple Store je recenzií viac.
Ľudia aplikáciu využívajú radi, samozrejme, najmú pre zľavy, ktoré ponúka. Často sa však sťažujú na jej nefunkčnosť. Upozornili najmä na nesprávne zobrazovanie produktov, či nemožnosť získať či použiť zľavový kupón.
Pokiaľ Lidl aplikácia nefunguje, je potrebné uistiť sa, či ju má používateľ aktualizovanú. Staršie verzie môžu preukazovať chyby, keďže ju vývojári stále modernizujú. Staršie, neaktualizované verzie tak nemusia podporovať novinky, ktoré do aplikácie pridali.
Lidl
Obchodný reťazec Lidl, s pôvodom v Nemecku, je jedným z najvýznamnejších a najrýchlejšie rastúcich maloobchodných gigantov na svete. S prevádzkami v rôznych krajinách a zameraním na inovácie a kvalitu, Lidl získal obrovskú popularitu a rozšíril svoje aktivity na celý svet. Neraz vyhral cenu Obchodník roka.
Lidl bol založený v roku 1930 v Nemecku a odvtedy prešiel dlhú cestu. Počiatky boli skromné, ale reťazec rýchlo rástol a rozširoval svoju prítomnosť nielen v Európe, ale aj v ďalších častiach sveta. Dnes je Lidl súčasťou skupiny Schwarz Gruppe a má prevádzky v takmer 30 krajinách.
Jednou z hlavných filozofií Lidl je ponúkať kvalitné výrobky za nízke ceny. Slogan „Každý deň niečo nové“ dokazuje ich odhodlanie prinášať zákazníkom rozmanité produkty, ktoré vynikajú kvalitou, ale nepreťažujú rodinný rozpočet. Zákazníci očakávajú, že v Lidli nájdu čerstvé potraviny, ale aj tzv. non-food produkty, ktoré sú cenovo dostupné.
Čo Lidl ponúka
Lidl kladie veľký dôraz na inovácie a udržateľnosť. Reťazec aktívne pracuje na znižovaní svojej ekologickej stopy tým, že investuje do ekologických riešení v oblasti balenia a logistiky. Okrem toho Lidl podporuje lokálnych dodávateľov a snaží sa minimalizovať odpad vo svojich prevádzkach.
Napriek úspechom sa Lidl stretáva aj s výzvami. Konkurencia na trhu maloobchodu je prudká, a reťazec musí neustále hľadať spôsoby, ako si udržať svoju konkurenčnú výhodu. Okrem toho sa Lidl snaží expandovať na nové trhy, kde sa musí prispôsobiť miestnym preferenciám a reguláciám.
Lidl je aktívny aj vo verejnom záujme. Reťazec podporuje rôzne charitatívne organizácie a snaží sa pomáhať v boji proti hladu a chudobe. Okrem toho investuje do vzdelávania a odbornej prípravy mladých ľudí, čo pomáha rozvíjať miestnu pracovnú silu.
Lidl je významným hráčom v globálnom maloobchode, ktorý sa špecializuje na kvalitu za nízke ceny. Ich filozofia zameraná na udržateľnosť a inovácie ich spája so súčasnými trendmi. S ambicióznymi plánmi na ďalší rast a rozvoj je Lidl istým symbolom úspechu a konkurencieschopnosti v maloobchodnom sektore.
Aplikácie iných reťazcov
S rastúcim vplyvom digitálnej doby si obchodné reťazce uvedomili dôležitosť vytvorenia a správy vlastných mobilných aplikácií. Tieto aplikácie menia spôsob, akým ľudia nakupujú a využívajú výhody ponúkané obchodmi, ako sú Kaufland, Tesco a Billa.
Aplikácie obchodných reťazcov často zhromažďujú informácie o preferenciách zákazníkov a nákupnom správaní. Na základe týchto údajov môžu reťazce ponúkať personalizované ponuky a zľavy. To znamená, že zákazníci dostávajú relevantné ponuky na výrobky, ktoré ich skutočne zaujímajú, čím ušetria peniaze.
Aplikácie často integrujú virtuálne zľavové karty a vernostné programy. To znamená, že zákazníci nemusia mať fyzické vernostné karty, ktoré sa ľahko zabudnú alebo stratia. Všetky zľavy a body sa zbierajú a evidujú priamo v aplikácii, čo je praktické a užívateľsky prijateľné.
Aplikácie tiež poskytujú zákazníkom informácie o produktoch, vrátane popisov, cien a hodnotení od iných zákazníkov. Tieto informácie pomáhajú zákazníkom robiť informované rozhodnutia pri nákupe a výberi produktov.
Niektoré obsahujú aj prémiový obsah, ako sú recepty a tipy na varenie. Týmto spôsobom zákazníci môžu získať inšpiráciu na varenie a objavovať nové spôsoby prípravy jedál.