Lidl aplikácia – prihlásenie, výhody

Mnoho obchodníkov sa snaží prispôsobiť súčasnej dobe a zároveň uľahčiť nakupovanie svojim zákazníkom. Inak na tom nie je ani reťazec Lidl, ktorý ponúka vlastnú aplikáciu. Aké sú jej benefity a čo človek získa nainštalovaním Lidl Plus aplikácie?


Obsah článku


Každý, kto rád nakupuje v obchodnom reťazci Lidl, môže svoje nakupovanie obohatiť. Stačí vlastniť smartfón a nainštalovať si doň Lidl aplikáciu. Vďaka nej zákazník nemusí čakať na papierové letáky – aktuálnu ponuku a akcie bude mať v digitalizovanej podobe v jednom zariadení.

Prostredníctvom Lidl aplikácie je človek zároveň súčasťou vernostného programu. Nájde v nej pravidelné zľavy a kupóny na rôznorodý tovar. V ponuke služby sú aj zľavy v iných obchodoch – partneroch reťazca Lidl. Ako si stiahnuť Lidl aplikáciu do mobilu a aké to má výhody?

Lidl aplikácia – výhody

V aplikácii má zákazník svoju vlastnú Lidl kartu, ku ktorej dostane prístup jednoduchým klikom. Stačí nájsť modré tlačidlo, ktoré v sebe ukrýva QR kód. Tým sa stačí preukázať pri pokladni, kód zamestnanec oskenuje a je to.

Lidl aplikácia a jej výhody:

  • zľavy, ktoré zákazník získa po naskenovaní karty
  • kupóny, ktoré získa v špeciálnych ponukách (Stierací žreb, Ruleta, Darčekobranie)
  • online leták
  • výhody u partnerov
  • sumár a prehľad nákupu
  • vyhľadávanie predajní

Lidl pravidelne ponúka vyššie spomenuté výhody. Napríklad stierací žreb získa každý, kto pri nákupe naskenuje svoju digitálnu kartu. Žreb v digitálnej podobe môže zotrieť a získať tak nový akciový kupón.

Zaujímavou výhodou Lidl aplikácie sú zľavy v iných, partnerských obchodoch. Ich zoznam môže človek nájsť na webe obchodného reťazca, nachádza sa tam napríklad obchod so športovými potrebami, lekáreň, stránka s ubytovaním aj poisťovňa.

Lidl plus aplikáciu je možné používaj aj v zahraničí, je však potrebné zmeniť určité nastavenia. Používateľ by mal v nastaveniach zmeniť krajinu a jazyk, taktiež treba potvrdiť podmienky používania, ktoré v danej krajine platia.

Lidl Plus aplikácia – prihlásenie

Ak chce zákazník využívať výhody, najskôr si musí stiahnuť aplikáciu a prihlásiť sa. Prihlásenie Lidl Plus aplikácie je jednoduché a rýchle. Človek musí zadať svoje osobné údaje a postupovať podľa pokynov:

  • vybrať si svoju obľúbenú predajňu
  • zadať meno
  • potvrdiť prihlásenie pomocou overovacej SMS
  • zadať súhlas so spracovaním osobných údajov

Keď už človek zvládol stiahnutie Lidl aplikácie do mobilu a prihlásenie, môže preskúmať, ako funguje. Údaje si môže spätne zmeniť v nastaveniach. Nájde ich v dolnom menu pod ikonou „Viac“ a potom „Profil“. Tam nájde svoj tzv. Lidl účet, kde svoje údaje nielen vidí, ale môže ich aj upravovať.

Záväzné nie je ani označenie svojej obľúbenej predajne. Tú si môže tiež kedykoľvek zmeniť v nastaveniach v sekcii „Moja predajňa“. Novú predajňu stačí zadať do vyhľadávacieho poľa a označiť ju. Samozrejme, nechýba ani možnosť ostatných nastavení, ako krajina a jazyk, či nastavenie upozornení.

Ak si používateľ nastaví na telefóne upozornenia, na telefón mu prídu pravidelne oznámenia o nových akciách, zľavách či súťažiach.

Sumár a prehľad nákupu

Po prihlásení do Lidl aplikácie môže zákazník využívať sumár a prehľad nakupovania. Zákazník tu má uchovaný doklad z každého nákupu. Ten môže využívať napríklad aj pri výmene tovaru alebo pri jeho reklamácii. Dá sa zdieľať ako obrázok či vyznačiť hviezdičkou pre lepšie rozpoznanie od ostatných dokladov v Lidl aplikácii.


V prehľade nákupu používateľ vidí svoje financie, ktoré vynaložil pri nakupovaní v Lidli. Uvidí v ňom nie len sumu, ktorú utratil, ale aj koľko peňazí ušetril použitím zliav a kupónov. Prehľad získa každý automaticky po každom svojom nákupe. To pomáha pri tom, ako efektívnejšie šetriť.


Ak chce byť človek viac aktívny, môže sa zapojiť do Darčekobrania. Po stlačení tlačidla „Štart“ na úvodnej obrazovke aplikácie sa zobrazí panel s cieľmi, ktoré môže zákazník dosiahnuť.

S každým nákupom, pri ktorom naskenuje svoju digitálnu kartu Lidl Plus, sa približuje k dosiahnutiu jedného zo stanovených cieľov. Po úspešnom dosiahnutí cieľa bude odmenený kupónom, ktorý bude dostupný v aplikácii. Môže ho využiť tak, ako akýkoľvek iný kupón. Samozrejme, v predajni si ho musí aktivovať.

Lidl aplikácia – recenzie

Aplikácia je dostupná pre oba operačné systémy, Android aj iOS. Ľudia ju jednoducho nájdu vo svojom „mobilnom obchode“. Tí, ktorí Lidl Plus aplikáciu používajú, sa podelili o svoje skúsenosti. Kým v Google store je recenzií málo a mnoho ľudí sa sťažuje predovšetkým na to, že Lidl aplikácia nefunguje, v Apple Store je recenzií viac.

Ľudia aplikáciu využívajú radi, samozrejme, najmä pre zľavy, ktoré ponúka. Často sa však sťažujú na jej nefunkčnosť. Upozornili najmä na nesprávne zobrazovanie produktov, či nemožnosť získať či použiť zľavový kupón.

Pokiaľ Lidl aplikácia nefunguje, je potrebné uistiť sa, či ju má používateľ aktualizovanú. Staršie verzie môžu preukazovať chyby, keďže ju vývojári stále modernizujú. Staršie, neaktualizované verzie tak nemusia podporovať novinky, ktoré sú do aplikácie priebežne pridávané.

Lidl.sk

Obchodný reťazec Lidl, s pôvodom v Nemecku, je jedným z najvýznamnejších a najrýchlejšie rastúcich maloobchodných gigantov na svete. S prevádzkami v rôznych krajinách a zameraním na inovácie a kvalitu, Lidl získal obrovskú popularitu a rozšíril svoje aktivity po celom svete. Neraz vyhral cenu Obchodník roka.

Lidl bol založený v roku 1930 v Nemecku a odvtedy si prešiel dlhú cestu. Počiatky boli skromné, ale reťazec rýchlo rástol a rozširoval svoju prítomnosť nielen v Európe, ale aj v ďalších častiach sveta. Dnes je Lidl súčasťou skupiny Schwarz Gruppe a má prevádzky v takmer 30 krajinách.

Čo ponúka Lidl?

Lidl kladie veľký dôraz na inovácie a udržateľnosť. Reťazec aktívne pracuje na znižovaní svojej ekologickej stopy tým, že investuje do ekologických riešení v oblasti balenia a logistiky. Okrem toho Lidl podporuje lokálnych dodávateľov a snaží sa minimalizovať odpad vo svojich prevádzkach.


Jednou z hlavných filozofií reťazca Lidl je ponúkať kvalitné výrobky za nízke ceny. Slogan „Každý deň niečo nové“ dokazuje ich odhodlanie prinášať zákazníkom rozmanité produkty, ktoré vynikajú kvalitou, ale nepreťažujú rodinný rozpočet. Zákazníci očakávajú, že v Lidli nájdu čerstvé potraviny, ale aj tzv. non-food produkty, ktoré sú cenovo dostupné.


Napriek mnohým úspechom sa Lidl stretáva aj s výzvami. Konkurencia na trhu maloobchodu je veľká a reťazec musí neustále hľadať spôsoby, ako si udržať svoju konkurenčnú výhodu. Okrem toho sa Lidl snaží expandovať na nové trhy, kde sa musí prispôsobiť miestnym preferenciám a reguláciám.

Lidl je aktívny aj vo verejnom záujme. Reťazec podporuje rôzne charitatívne organizácie a snaží sa pomáhať v boji proti hladu a chudobe. Okrem toho investuje do vzdelávania a odbornej prípravy mladých ľudí, čím pomáha rozvíjať miestnu pracovnú silu.

Lidl je významným hráčom v globálnom maloobchode, ktorý sa špecializuje na kvalitu za nízke ceny. Filozofia zameraná na udržateľnosť a inovácie ho spája so súčasnými trendmi. S ambicióznymi plánmi na ďalší rast a rozvoj je Lidl istým symbolom úspechu a konkurencieschopnosti v maloobchodnom sektore.

Aplikácie obchodných reťazcov

S rastúcim vplyvom digitálnej doby si obchodné reťazce uvedomili dôležitosť vytvorenia a správy vlastných mobilných aplikácií. Tieto aplikácie menia spôsob, akým ľudia nakupujú a využívajú výhody ponúkané obchodmi, ako sú Kaufland, Tesco (aplikácia Clubcard) a Billa.

Aplikácie obchodných reťazcov často zhromažďujú informácie o preferenciách zákazníkov a nákupnom správaní. Na základe týchto údajov môžu reťazce ponúkať personalizované ponuky a zľavy. To znamená, že zákazníci dostávajú relevantné ponuky na výrobky, ktoré ich skutočne zaujímajú, čím ušetria peniaze.

Aplikácie často integrujú virtuálne zľavové karty a vernostné programy. To znamená, že zákazníci nemusia mať fyzické vernostné karty, ktoré sa ľahko zabudnú alebo stratia. Všetky zľavy a body sa zbierajú a evidujú priamo v aplikácii, čo je praktické a užívateľsky prijateľné.

Aplikácie tiež poskytujú zákazníkom informácie o produktoch, vrátane popisov, cien a hodnotení od iných zákazníkov. Tieto informácie pomáhajú zákazníkom robiť informované rozhodnutia pri nákupe a výbere produktov.

Niektoré obsahujú aj prémiový obsah, ako sú recepty a tipy na varenie. Týmto spôsobom zákazníci môžu získať inšpiráciu a objavovať nové spôsoby prípravy jedál.

Upozornenie k CFD: Rozdielové zmluvy sú komplexné nástroje a v dôsledku použitia finančnej páky sú spojené s vysokým rizikom rýchleho vzniku finančnej straty. Pri 51 až 76 % účtov retailových investorov došlo pri obchodovaní s rozdielovými zmluvami k vzniku straty. Mali by ste zvážiť, či rozumiete tomu, ako rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť vysoké riziko straty svojich finančných prostriedkov.

© 2024 Vpeniaze.sk | Nakódoval Leoš Lang